Дошкольное образование
Задачы і функцыі ўстановы дашкольнай адукацыі
развернутьПрадметам дзейнасці ўстановы дашкольнай адукацыі з’яўляецца навучанне і выхаванне дзяцей ранняга і дашкольнага ўзросту.
Задачы ўстановы дашкольнай адукацыі:
ахова жыцця і ўмацаванне фізічнага і псіхічнага здароўя выхаванцаў;
забеспячэнне рознабаковага развіцця асобы выхаванца ў адпаведнасці з яго ўзроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, здольнасцямі і патрэбамі;
фарміраванне ў выхаванцаў маральных нормаў, кампетэнцый, неабходных для набыцця сацыяльнага вопыту;
падрыхтоўка да працягу адукацыі;
аздараўленне.
Асноўнай функцыяй установы дашкольнай адукацыі з’яўляецца стварэнне ўмоў для:
адукацыі і выхавання, ранняй сацыялізацыі выхаванцаў;
засваення зместу адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі на даму для выхаванцаў, якія па медыцынскіх паказаннях пастаянна не могуць наведваць установу дашкольнай адукацыі;
атрымання адукацыі выхаванцамі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця і аказання ім карэкцыйна-педагагічнай дапамогі;
фізічнага, сацыяльна-маральнага, асобаснага, пазнавальнага, маўленчага і эстэтычнага развіцця выхаванцаў;
фарміравання ў выхаванцаў грамадзянскасці і нацыянальнай самасвядомасці, асноў патрыятызму, традыцыйных каштоўнасных установак;
далучэння выхаванцаў да агульначалавечых каштоўнасцей і сучасных традыцый;
развіцця ў выхаванцаў агульных і спецыяльных здольнасцяў да розных відаў дзейнасці і творчасці;
выяўлення і развіцця індывідуальных схільнасцей выхаванцаў і іх інтэлектуальна-творчага патэнцыялу;
забеспячэння пераемнасці дашкольнай і I ступені агульнай сярэдняй адукацыі;
арганізацыі харчавання і аказання медыцынскай дапамогі;
забеспячэнне сацыяльна-педагагічнай падтрымкі выхаванцаў і аказання ім псіхалагічнай дапамогі.
Разновозрастная группа общего назначения
развернуть
Работа педагогов группы ориентирована на развитие способностей детей в различных видах деятельности и создания оптимальных условий для стимулирования и поддержки эмоционального, нравственного и интеллектуального развития и саморазвития ребенка, проявления самостоятельности, инициативности.
С воспитанниками работают:
Голуб Елена Болеславовна – воспитатель дошкольного образования Образование: среднее специальное Квалификационная категория: первая квалификационная категория Адамович Геннадий Фридакович - руководитель физического воспитания |
|
Бибик Анжела Генриховна - помощник воспитателя
|
|
Специально организованная деятельность
развернутьСПЕЦЫЯЛЬНА АРГАНІЗАВАНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
рознаўзроставай групы на І паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года
Панядзелак |
||||||||||
№ п/п |
Час правядзення |
2-3 гады |
3-4 гады |
4-5 гады |
5-6 гадоў |
|||||
1 |
9.05-9.25 |
Дзіця і грамадства |
Дзіця і грамадства |
Дзіця і грамадства |
Дзіця і грамадства |
|||||
2 |
9.35-9.55 |
Музычнае мастацтва |
Музычнае мастацтва |
Музычнае мастацтва |
Музычнае мастацтва |
|||||
3 |
11.00-11.20 |
Фізічная культура |
Фізічная культура |
Фізічная культура |
Фізічная культура |
|||||
Аўторак |
||||||||||
№ п/п |
Час правядзення |
2-3 гады |
3-4 гады |
4-5 гады |
5-6 гадоў |
|||||
1 |
9.05-9.25 |
Дзіця і прырода (1,3 тыдзень) |
Дзіця і прырода (1-3 тыдзень) |
Дзіця і прырода |
Дзіця і прырода |
|||||
2 |
9.35-9.55 |
Мастацкая літаратура (2,4 тыдзень) |
Мастацкая літаратура 2,4 тыдзень) |
Мастацкая літаратура
|
Мастацкая літаратура
|
|||||
3 |
10.05-10.25 |
- |
- |
- |
Навучанне грамаце |
|||||
4 |
11.00-11.20 |
Фізічная культура |
Фізічная культура |
Фізічная культура |
Фізічная культура |
|||||
Серада |
||||||||||
№ п/п |
Час правядзення |
2-3 гады |
3-4 гады |
4-5 гады |
5-6 гадоў |
|||||
1 |
9.05-9.25 |
Выяўленчае мастацтва |
Выяўленчае мастацтва |
Выяўленчае мастацтва |
Выяўленчае мастацтва |
|||||
2 |
9.35-9.55 |
- |
- |
|
|
|||||
3 |
10.05-10.25 |
Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін |
Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін |
Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін |
Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін |
|||||
|
11.00-11.20 |
Фізічная культура |
Фізічная культура |
Фізічная культура |
Фізічная культура |
|||||
Чацвер |
|||||||||
№ п/п |
Час правядзення |
2-3 гады |
3-4 гады |
4-5 гады |
5-6 гадоў |
||||
1 |
9.05-9.25 |
Элементарныя матэматычныя уяўленні |
Элементарныя матэматычныя уяўленні |
Элементарныя матэматычныя уяўленні |
Элементарныя матэматычныя уяўленні |
||||
2 |
9.35-9.55 |
Музычнае мастацтва |
Музычнае мастацтва |
Музычнае мастацтва |
Музычнае мастацтва |
||||
3 |
10.05-10.25 |
- |
- |
Дзіця і грамадства |
Дзіця і грамадства |
||||
Пятніца |
|||||||||
№ п/п |
Час правядзення |
2-3 гады |
3-4 гады |
4-5 гады |
5-6 гадоў |
||||
1 |
9.05-9.25 |
- |
Развитие речи и культура речевого общения (1,3 тыдзень) |
Развитие речи и культура речевого общения |
Развитие речи и культура речевого общения |
||||
2 |
9.35-9.55 |
Выяўленчае мастацтва
|
Выяўленчае мастацтва |
Выяўленчае мастацтва |
Выяўленчае мастацтва |
РАСПОРЯДОК ДНЯ
развернутьРАСПАРАДАК ДНЯ ў рознаўзроставай групе
на 2023/2024 навучальны год
№ п/п |
РЭЖЫМНЫ МОМАНТ |
ЧАС ПРАВЯДЗЕННЯ |
1. |
Прыём, агляд дзяцей. Індывідуальная дзейнасць дзяцей Гульні |
7.30 – 8.30 |
2. |
Ранішняя гімнастыка. Гігіенічныя працэдуры |
8.20 – 8.40 |
3. |
Падрыхтоўка да снядання.Снеданне |
8.40 – 9.00 |
4. |
Спецыяльна арганізаваная дзейнасць
|
9.05 – 9.25 9.35 – 9.55 10.05 – 10.25 11.00 –11.20 |
5. |
Падрыхтоўка да прагулкі |
10.25 – 10.40 |
6. |
Прагулка на свежым паветры. Гульні, назіранні, фізічныя практыкаванні на свежым паветры. Індывідуальная работа |
10.40 – 12.00 |
7. |
Вяртанне з прагулкі Гігіенічныя працэдуры Дзяжурства па сталовай |
12.00 – 12.15 |
8. |
Абед |
12.15 – 12.40 |
9. |
Падрыхтоўка да дзённага сну |
12.45– 13.05 |
10. |
Дзённы сон |
13.05 – 15.15 |
11. |
Павольны пад’ём, загартоўванне, гігіенічныя працэдуры |
15.15 – 15.40 |
12. |
Полудзень |
15.45 – 16.00 |
13. |
Індывідуальная дзейнасць выхавацеля з выхаванцамі. |
16.00-16.20 |
14. |
Падрыхтоўка да прагулкі. Рухомыя гульні. Прагулка на свежым паветры. Адыход да дому |
16.20 – 18.00 |